Tema: Re: Nuomones apie nama Romainiuose
Autorius: priest
Data: 2013-01-03 08:57:01
Manyt gali kas ką nori, bet būna skirtingi variantai.

Būna, kad manytojai svaigsta apie nerealius dalykus, bet tokiais atvejais
dažniausiai juos palaiko vienas kitas panašaus mąstymo veikėjas, bet tikrai
ne dauguma. Kaip taisyklė tokie projektai baigiasi niekuo, nes keletas gali
manyti kiek nori, jeigu nesimeta absoliuti dauguma.

Betgi būna ir kitokių variantų, kai beveik visi gyventojai metasi asfaltui,
o atsiranda tokių, kurie "čia nevažinės" ( nors asfaltas guls prie jo namo).
Gal jiems tas parazitavimo įprotis likęs nuo daugiabučio laiko , kai jie
nesimesdavo stogo remontui ("jiems nebėga"), jiems "nie v padlu" buvo statyt
mašiną į kaimyno nukastą vietą kieme ir t.t. Tik gyvenvietėje tokiems
parazituot sunkiau, nes žmonių mažiau ir jie labiau matomi. Tokie labiausiai
ir mėgsta rėkt apie "bendruomenės reketą".

priest