Tema: Re: Nuomones apie nama Romainiuose
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-01-03 18:56:27
Tai jei pirkdamas sklypą tapai inžinerinių sklypų bendrasavininkiu, tai tada
susirenka visi ir sprendžia, nes tikrai gi be asfalto negyvensi gi, dauguma
pritaria tai sutinku kad reikia dasimest, bet jei gatvės savivaldybės, ir
kažkas sumastė kad va dabar reikia čia asfalto, nes savivaldybės planuose ji
paklot už 5 metų, tai sakyčiau gal nx, kam reikia tegu metasi, aš palaukčiau
kol atsiras :)

"Vitas"  wrote in message news:kc3uk7$hdv$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei žmogus pirko 10h laukuose ir apsigyveno tenais, tai jis ir gyvens
vienas.
Bet jei pirko 10a. sklypų masyve su suprojektuotais keliukais, tai galėjo
numatyti, kad anksčiau ar vėliau atsikraustys daugiau žmonių ir kad ne visi
norės su traktoriais važinėti per purvynus...