Tema: Re: KKK aprisimas, gal kas pasidalins savo patirtimi?
Autorius: Maiklas
Data: 2012-10-11 21:27:41
sita vieta vokietis issprendes paprastai ir patikimai
1.kol ventiliatorius nesisuka, i katila oras uzdarytas 100% mechanines
sklendes pagalba. ventiliatoriui pradejus veikti, sklende prasidaro nuo
sukuriamo oro srauto.
kad neveikiant ventiliatoriui, tos sklendes nepradarytu, kaip sakai
milziniska trauka kamine, peciuje ties isejimu i kamina stovi dar viena
panasi sklende, kuriai pradaryt reikalingas mazesnis oro srautas. taip kad
neveikiant ventiliatoriui ir esant didelei traukai, oras siurbiamas tiesiai
is katilines ,o ne per peciu.