Tema: Re: KKK aprisimas, gal kas pasidalins savo patirtimi?
Autorius: Maiklas
Data: 2012-10-10 20:24:01
nezinau prie kokiu salygu gali sprogti katiline
idetas apsauginis voztuvas 3bar
dingus elektrai(imitavau dingima) katilas negaudamas oro del issijungusio
ventiliatoriaus, pradeda rusent. nuo darbines temp ~70C  padavime uzkyla max
90C
dar sakiau bandysiu, dirbant peciui, atjungt siurbli mazojo rato.manau
samatiokas veiks.per siurbli neveikianti tikrai veikia. klausimas kaip bus
su termostatu.
bet pas mane atstumai mazi. katilas - akumuliacine vamzdziai "35" varis.
gal turi kokia minti, kad kazkuriam komponentui sugedus, ivyktu bent jau
termofikato issiliejimas per apsaugini voztuva? isbandysiu del prevencijos.
o del sprogimo tai esu ramus .