Tema: Re: KKK aprisimas, gal kas pasidalins savo patirtimi?
Autorius: bambukas
Data: 2012-10-08 23:37:14
Aš irgi pats pasidariau kai kainą pasakė
https://picasaweb.google.com/111037321776328329652/Renault19#5797037608329643266
Eksploatuojama pavasarį, vasarą, rudenį (ūkinis). Visur savitaka, bet galima
įjungti ir siurbliuką. Jei daryčiau dabar, tai vietoje triegio viršuje,
dėčiau termostatinį trieigį reguliatorių ant grįštamos į katilą šakos.
Vasarą naudojamas tik boilerio pašildymui.