Tema: Re: KKK aprisimas, gal kas pasidalins savo patirtimi?
Autorius: Maiklas
Data: 2012-10-09 21:24:33
issipletimo indas sistemai 100ltr.boileriui- 12ltr.
per akumuliacine vandeni varineja mazojo rato siurblys, kai pasiekus ant
griztamo katilo 60C temp. pradeda atsidarinet 15 numeriu pazymetas devaisas.
tai termostatinis voztuvas. veikimo principas identiskas kaip automobilio
termostatas.taip, pas mane trys siurbliai plius dar vienas programuojamas
karsto vandens recirkuliacijai.