Tema: Re: KKK aprisimas, gal kas pasidalins savo patirtimi?
Autorius: golfietis
Data: 2012-10-09 08:01:20
Pries 2 savaites kartu su tevu padarem katilo aprisima patys per 2
dienas. Schema - http://www.atrama.lt/images/lt/akumtalpa_prschema2.gif

Tiesa pas mane akumuliacine viena, dar nepilnai pajungta, boileris
pajungtas uz termostatinio trieigio, boilerio rate nera cirk. siurblio.
Pamaisymo trieigis idetas, bet dar nemotorizuotas. Uzdetas kontaktinis
mechaninis termostatas mazojo rato siurbliui junginet, ir kazkoks
elektronis termostatas didziojo rato siurbliui (laikinai, kol
nepajungtas valdiklis trieigio pavarai, kuris valdys ir didziojo rato
siurbli).

Net ir tokia schema veikia super. Uzkrovei, uzkurei ir pamirsai. Tik
aisku po kol kas dar neveikia akumuliacija.

Pecius Viadrus 22U 5 sekciju, boileriai 100+80 ltr, gyvatukas, ir talpa
~900 ltr (kaip sakiau dar nepilnai pajungta).