Tema: Re: elektrinė ar dujinė viryklė
Autorius: Mindaugas T
Data: 2012-08-03 17:51:49
On 2012.08.03 17:01, CodeC wrote:

> nu px tu geriau zinai. as tai sakau ka savo akim maciau ir ausim
> girdejau praktiskai visur kur kazkas perdaryta. ne jokie gipskartoniai,
> o vamzdziai pjaustyti ir pravedzioti kaip kam atrodo geriau.
> taigi pilna skelbimu - atvaro vasia ir padaro ka nori. tau cia naujiena?
> beje, linksma skaityt  - pas pati prichalturinta be projektu ir dar
> kazka irodineji.

Pilna skelbimų, kur atvažiuoja su kvalifikacijom ir viskuo. Padaro
viską, ir padarę komisiją iškviečia. Jokių problemų. Tik kainuoja
atitinkamai. Aišku kai žmonės daro beveik kapitalinį - plius keli
tūkstančiai ir mėnuo be dujų kol komisija teiksis atvažiuos neatrodo
kažkas baisaus. O jei jau gyveni - visai kitaip.
O pas mane nieko linksmo. Prie vamzdžio niekas nagų nekišo, viskas pagal
projektą. Vamzdį nudažyt ir spintelę pakabinti projekto nereikia.