Tema: Re: elektrinė ar dujinė viryklė
Autorius: 4r
Data: 2012-08-03 09:27:40
gal nepatogiau o maziau pavojingos, nes buvo situaciju ne pas mane kai
pamirso uzsukt dujas ir kai atejau I svecius sakau kas taip cia smirda...

galima uztrokst ar sukelt sprogima, tad butina tada turet spec davikli
patalpoje nuo anglies monoksido.

pas mane namie toks, nors nera duju :)
http://www.kiddeus.com/utcfs/ws-384/Assets/900-0102%20sheet.pdf  tai
jautrumas super.

kas be ko jei blogai vedinama patalpa jauciasi duju kvapas...

"Sail"  wrote in message news:jvfp72$2d5$1@trimpas.omnitel.net...

Hm, a kuo gerai ta elektra? Orkaite taip, elektrine gerai.

Bet naudoju dujine kaitlente ir nematau jokiu jos trukumu. Greitai kaista
gerai reguliuojasi :-). Nu ir puodam/keptuvem jokiu reikalavimu, by tik
uzdet ant plytos galetum.
Imho (cia grupsas priestaraus matau) elektrine kaitlente tai daugiau
atsarginis sprendimas nesant duju.

Bukit zmones, pavardinkit is praktikos, kuo pasirode tos elektrines
patogiau?