Tema: Re: elektrinë ar dujinë viryklë
Autorius: CodeC
Data: 2012-08-03 10:04:22
mano nuomone:

On 08/03/2012 09:53 AM, Paulius Zaleckas wrote:

> Ir dar:
> - lygus pavirius, gali ir maisa koki su pirkiniais pasidet ar dar ka nors.
> - kaitlente atrodo zymiai graziau.

tam skirtos spinteles stalai taburetes grindys ir t.t. t.y. galima ir
saldytuva ir miegamaji pirkt kad rubus sukabint, bet tai...

> - sustrose yra visokios auto virimo, auto kepimo funkcijos, kur palaiko
> atitinkama temperatura.

dujine su tuom puikiai susitvarko be jokiu automatiku. tik puodo su
stikliniu dangciu ir skylute reik. skirtignai nei ant paprastos
elektrines, niekada nieks nebega.

> - su indukcine yra zymiai mazesne tikimybe nusideginti, tiek tau, tiek
> tavo vaikams.

neprisimenu kad buciau nusidegines i pacia dujine, jei nusideginu, tai
imdamas koki metalini karsta dangti ar pan. aplink malasi du mazameciai
vaikai. nera dar nusidegine. mano nuomone irgi ne dujines tipe esme.

> - elektrines nedegina O2, todel ziema paprasciau su vedinimu.

koks skirtumas. vistiek langas atviras ir gartraukis ijungtas kai gaminama.

> Asmeniskai, tai visa vaikyste-paauglyste praejo prie dujines, o daba
> naudoju papraste elektrine kaitlente.
> Siai dienai rinkciausi indukcine su auto virimo ir kepimo funkcijom.
> + nedidele 2 skyliu dujine, kad galima butu kepti su wok keptuve ir
> kitokiais egzotiskais irankiais.

as ir vaikyste ir siandien ir ateity naudosiu tik dujine.