Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: bzik
Data: 2012-07-16 12:07:00
gerai pagalvok :) aš vien dėl knysliavos užpildant-išleidžiant naudočiausi paprastesnėm priemonėm. Dėl poros kartų per žiemą per daug įrengimo ir darbų. Įvadą tinkamai apšiltint, užtikrint, kad nebūtų jokių alkūnių, kuriose galėtų užšalt. O garantijų jokių, kad atvažiavus po ilgalaikių šalčių visos sklendės sukiosis.
Planai atvažiuot taip pat negarantuoja suveikimo. Išvažiuosit ilgesniam ar susirgsit. Bus pūgos. Vešies dyzelinę patranką šilumai palaikyt?