Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: bzik
Data: 2012-07-16 09:47:28
kondicionierius ijungus arbatinuka ismus saugiklius :) Ir ka daryt, kai el. nebus? Pvz. sestadieni lempos prigeso ir per kelias valandas neatsistate - lempos siulelis raudonas. El. kaip ir yra, bet niekas neveikia.
KKK kaina didesne, sukt galva del neuzsalanciu skysciu ir pan.
Statyt normalu zidini su ortakiais. Greit prisildys, o jei bus tinkamai sureguliuota, palaikantis ilga degima, tai ir per nakti siluma nedings.