Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: Night
Data: 2012-07-16 10:09:14
Ponial.

Dabar dar vienas klausimas - kaip su santechnikos prietaisu neuzsalimu? Bus
visi san mazgo reikalai + hidroforas + kriaukle virtuveje. Tai ta patalpele
san mazgo reiktu siek tiek sildyti, kad neuzsaltu viskas ziema? El.
kilimelio po plytelemis manau neuzteks, tai reiks radiatoriuka pakabinti ir
viskas? Ar isleidineti vandeni pries ziema / po apsilankymo ziema?