Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: bzik
Data: 2012-07-16 11:05:20
svarstykit realistinį variantą - kiek laiko bus praleidžiama šaltuoju metų laiku. Jei važiuosit kas savaitgalį - viena, jei kartą per mėnesį ar rečiau - kita. Ar gali būti, kad kažkada bus gyvenama ilgiau. Mes darėm variantą, kai žiemą negyvenama, todėl naktimis prasidedant šaltukui jau išleidinėjam vandenį iki pavasario.