Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: Night
Data: 2012-07-16 11:55:52
Atvaziuojama bus 2x per ziema ar panasiai. Trukumus, susijusius smarkiai
atsalusiu patalpu susildymu iki gyvenimui tinkamos zinau, tai nebaisu. Bet
kibiras vandens netinka, net ir tais labai retais atvaziavaimai ziema,
geriau jau siek tiek painvestuoti it tureti normalius patogumus.

Del elektros patikimumo - nu ka as zinau, kiek tenka buti - niekad nebuvo
taip ilgai dingus. Siaip ten oro linija kokie 5-7 km, bet jau atnaujinta,
vienas kabelis padziautas, o ne 4 laidai kaip seniau buvo. Signalizacija bet
kuruo atveju zadu isirengti elementaria, tai apie el. dingimus butu
pranesama, todel is labai dideles bedos, jei jau elektra ilgai neatsiranda
ir lauke labai salta - galima atvaziuoti ir imtis priemoniu.