Tema: Re: laistymo sistemos
Autorius: Rytis
Data: 2009-04-27 11:56:22
Matai mes apie zmogu sprendziame is isores (t.y. masina apsirengimas ir kt.)
O gal pvz. ta masina lizingine ir jis gyvena 1kambario bendrabutyje, nes jis
mano kad taip yra geriau. Kiekvienas renkasi pagal savo poreikius ir
gyvenimo buda, lygiai taip pat as 9 metai atgal turejau 1 metu senumo e39, o
mano bosas (achujenas milionierius) vazinejo su 10 metu senumo Land Roveriu.
Spek kaip yra siandiena nors mano pajamos isaugusios palyginus su tais
laikais, o gi masina seimoj belikus viena (1 metu senumo) (ir ta lizingine),
namas paskolinis, o pats vazineju su darbine ;).
Del zeldinimo sunku ka pasakyti, nemoku sito darbo ir jo nedirbes todel
nenoriu ir komentuoti.