Tema: Re: laistymo sistemos
Autorius: Rytis@Home
Data: 2009-04-25 23:31:06
Viskas priklauso nuo projekto sudetingumo, apzeldinimo, nu ir aisku grunto,
nes jei gruntas tai akmenys, skalda ar kt. statybinis lauzas tai uzsip...
bedarydamas transejas.
Mokslo tikrai ten didelio nera (patys tai darom ;), nesudetingas projektas
yra igyvendinamas per 2-3 dienas po 10-12 val, dirbant dviese, aisku
automatizuoti (transeju kasikliai)
Jei nauja statyba rekomenduociau visiems prasivest vandenuka i lauka (32mm),
bei dar bent viena sarva (32mm) valdymo kabeliams. Taip pat atvesti
el.maitinima i busima valdiklio vieta. Statyti ar ne dregmes davikli tai
tavo kisenes reikalas,nuo lietaus tai primygtinai rekomenduociau, o tuo
labiau kad jis nera brangus.
Projektas grubiai gaunasi kazkur nuo 650,- Lt /laistomas aras su medziagomis
(ne kinietiskomis), bet konkrecius skaicius galima gauti tik pamacius
gerbuvio planeli ir isgirdus pageidavimus.