Tema: Re: laistymo sistemos
Autorius: Rytis
Data: 2009-04-27 11:15:21
Pernai buvo kas ir uz 15 Lt (veja) darydavo, neaisku ko reikalauji, gal
paskui vaiksciosi su gulsciuku, ar su nyvelyru matuosi po kvadrata.
Kaune zinau kas uz 7-10 lt uz 1kvm (be zemiu, tik mechanizmai, sekla ir
darbas, bei nupjauna 1 karta) daro, kita savaite pabaigs pas mane, galesi
uzmesti aki jei noresi, pas kaimyna praeitais metais dare uz 8 lt kvm,
vaizdelis tikrai nekoks.

Darbu yra tikrai, tik ne taip kaip buvo pernai kai po nauju metu turejai
uzsakymu iki rudens (cia as apie savo sriti), o paskui prasidedavo nu jei
ziauriai reikia tai galiu kur nors ir ispraust bet su "maziuku" 20-30%
antkainiu. Paprastai kai paklausa virsyja pasiula taip ir buna.
P.S. Is sono tik atrodo jog ziurek va atvaziavo pavaiksciojo su kastuvu 3-4
dienas ir pasieme sau keleta stukeliu. As ir taip maniau bet kai keleta
laistymo projektu igyvendinau supratau kas ten per smagumas.