Tema: Re: laistymo sistemos
Autorius: Rytis@Home
Data: 2009-04-26 22:05:01
Reikia gauti plana tada gausit ir preliminaria medziagu samata. Projektas
nieko nekainuos jei imsi medziagas, jei nori tik projekto tai min 400,- Lt.
Pvz. Si savaitgali uzbaigem nedideli sklypeli (laistomo ploto ~750m2), su 3
zonomis, 24 purkstukais. Medziagos nepilnai 4klt, + darbas ~1900,- Lt su
kasimo darbais, iskastu transeju uzkasimu, uzlyginimu, elektrines dalies
sumontavimu, paleidimu. Praeitais metais kazkas panasaus kainavo apie 8klt.