Tema: Re: laistymo sistemos
Autorius: Pi.
Data: 2009-04-27 11:22:47
na as manau, kad dabar kaina vistiek neatitinka tikroves.. 12 lt uz kv.m yra
daug:) bent jau man:) bet dabar dar yra kas pasistate nauju namu.. ir nori
viska uzsibaigti.. bet kai nauju namu statybu sumazejo gerokai.. ir kitais
metais velu irengti reikes mazai.. vat kaina tikrai pasikoreguos.. ir ne
uzsakovas prasys istaikyti pora dieneliu.. bet apzeldintojai prasysi..:) nu
aisku cia tik mano spejimai..