Tema: Re: Tokio saldaus straipsnio jau seniai nemaciau :)
Autorius: -JM-
Data: 2011-11-29 12:01:23
juokas juokais, apie tuos pasaulio isteklius, taciau teko girdeti, kad
Lietuvos valstybe zada apmokestinti geoterminius grezinius, tik nezinau
ar tik vertikalius ar ir horizontalius. Nes "eikvojami" Lietuvos
valstybes istekliai..
Jeigu taip nutiks, apie granuliniu katilu ir ju kuro % subsidijavima,
vejo jegainiu, saules bateriju remima, paplitima ir pan. dalykus galima
bus svajoti, kaip svajojom iki siol.

pvz. kas vyksta dabar UK... (aisku, nesilyginam su ju finansiniais
resursais, bet vis gi.) saules baterijas isigyti tereikia sumoketi 20%
visos sumos. tas pats vyksta su vata. kazkur panasus dengimo santykis,
nes UK labai daug senu, neapsiltintu namu. Tad skatinami zmones pirkti
vata ir siltintis stogus. Vata su ta nuolaida gali isigyti bet kas kiek
man zinoma, bet saules modulius tik rezidentai turintys nuosavybe.