Tema: Re: Tokio saldaus straipsnio jau seniai nemaciau :)
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-11-24 07:44:40
> na, aš neteigiu kategoriškai, nes pats passive-house rekomendacijų
> neskaičiau. Bet kiek teko kalbėti su žinančiais šią technologiją, tiek
> asociacija, tai į tikrus pasyvius nestato, nes židiniai nėra pilnai
> sandarūs (kas nors matė PassiveHouse sertifikuotų židinių?), nežiūrint
> oro padavimo iš išorės ir susidaro, matomai, šalčio tilteliai.
> Pas mane židinys bus kaip tik toks, orą ims iš po namo. Kūrenimo kapsulė
> neturi sąlyčio su patalpų oru.
> Židinys statomas tiek iš ekonominių išskaičiavimų, nes malkos vis dar
> pigiausias kuras, tiek atvejui jei ŠS sugestų/dingtu elektra.
> [...]
Tik idiotas gali statyti pasyvu nama del pasyvumo. Name turi buti
silumos saltinis. Kuom kaitinsi karsta vandeni? Elektra? Kuom pasildysi
vedinimui paduodama ora? elektra? Is kur paimti 15kW/m2 arba 2,000
kW/metams, neiskaitant karsto vandens? Kiek per zidinio kamina iseis
silumos, jeigu NE pasyviam namo sildymui per metus sunaudojama malku uz
1,000 litu?
Vienam vadybininkui jau cia sakiau, kad kategoriskumas, esminis bukumo
poziuris. O kai kuriems MOKYTIEMS pilieciams jis dar pasireiskia agresyvumu.