Tema: Re: Tokio saldaus straipsnio jau seniai nemaciau :)
Autorius: Dizzy
Data: 2011-11-25 21:13:20
pritariu, tavo zodziuse yra tiesos. taciau dar vis labiau ir labiau
brangstant energetikai, gali tekti is vis atsisakyti grazaus vaizdelio pro
langa. O as manau, geriau pro mazesnius tik 2 langus dziaugsiuosi, nei pro 6
tektu atsisakyti.
Kas link musu diskusijos, tai mano atveju namas nera pasyvus, o A klases.
Nes butent norisi islaikyti sioki toki balansa tarp visiskos ekonomijos ir
gyvenimo komforto. Ir zidinys bus pas mane.

"-JM-"  wrote in message news:janf7q$a1g$1@trimpas.omnitel.net...

"jokiu vitrinu"... paskui jokiu zidiniu, berods kazkas irgi minejo ir
t.t. jo, as ir principo esu uz pasyvius namus, taciau labiau gal ne
pasyvius, o taupius. taupoma energija, saugom gamta taip toliau ir pan.
bet nx atsiprasant, prie sovieto gyveno visi, seimos, kartos
tevai-vaikai ir ju gime vaikai - 40 kv. butuose, nes gyventi didesniam
ne visi galejo, ne visiem leido, ne visi gavo, ir gyventi dideliame bute
ar name buvo jau savotiskas issisokimas, anu laiku buoziavimas. pamenu,
mano diedukai, kai pasakojo, kuomet rinkosi jiems skiriama buta, tai eme
ne 3 kambariu, o 1.5, nors buvo su dviem vaikais, nes kaip cia atrodys...

siais laikais, kitoniskos "aukos" - pasyvus namai ir ju turetojai.
stoves toks namas kur nors prie misko, vitrinos negalima daryti - siluma
gi iseis. vaizdo uz milijona jau nebeturi. saltas ziemos vakaras, prie
kaledu eglutes pasikurus zidini nesukrisi - gi pasyviuose zidiniai ne i
tema.. nezinau, nezinau.. gal gyvenimas per trumpas taip
susikoncentruoti i papildomus 1-2K kuriuos namas sutaupys per metus?
pas mane namas ribojasi su misku, vitrina - 2.5 aukscio, 5 m. plocio.
galima sakyti garazo vartai svetaineje. zinoma, as zinau, kad
sutaupyciau kuro, jeigu vietoje jos butu langelis 1m.x1m, ir zinojau,
kai tai pasirinkom, bet kam?? gyvenimas trumpas. o vaizdas ,kuri turiu
ziemom, pavasariais, rudeni, atperka geriausius vaizdelius, nei
skleidziamus per koki ten mandriausia 3D LED TV. bet cia kiekvienam savo.