Tema: Re: Tokio saldaus straipsnio jau seniai nemaciau :)
Autorius: Dizzy
Data: 2011-11-23 20:40:10
na, aš neteigiu kategoriškai, nes pats passive-house rekomendacijų
neskaičiau. Bet kiek teko kalbėti su žinančiais šią technologiją, tiek
asociacija, tai į tikrus pasyvius nestato, nes židiniai nėra pilnai sandarūs
(kas nors matė PassiveHouse sertifikuotų židinių?), nežiūrint oro padavimo
iš išorės ir susidaro, matomai, šalčio tilteliai.
Pas mane židinys bus kaip tik toks, orą ims iš po namo. Kūrenimo kapsulė
neturi sąlyčio su patalpų oru.
Židinys statomas tiek iš ekonominių išskaičiavimų, nes malkos vis dar
pigiausias kuras, tiek atvejui jei ŠS sugestų/dingtu elektra.
Nuo A klasės iki tikro pasyvaus namo oj dar reiktų kiek daryti.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:jai30g$n3t$1@trimpas.omnitel.net...

> pasyvuose namuose židiniai nestatomi.

Neklaidinkit zmoniu. Yra labai daug sprendimu. Pavyzdziui kapsule su
vandens konturu. Degimui reikalingas oras paduodamas tiesiai is lauko
d40 ortakiu.
As gi statusi ne pasyvu nama, bet i 86m2 svetaines-virtuves erdve
istaciau zidini-krosni. Malkos kisamos ukineje patalpoje, o zidinio
stiklas idetas svetaineje. Kad nesiukslinti gyvenamu patalpu ir
nedeginti deguonies.