Tema: Re: tvoros stulpu statymas
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-30 18:37:37
Nesugebi suprasti ....
Susirgus-jis biuletenio negaus (kaip, kad pats gautum parsineses sia suma is darbovietes). Pensijos jis negaus-jei neatides i pensijini fonda. Pas gydyto nepapuls-jei nemokes PSD.  Graztas kiek bekainuotu-dykai jo niekas neduoda. O jei suluzta greziant tavo sklype? Ar duosi nauja? O kur dar kiti irankiai? Pats i darba kiek irankiu nesiesi , uz savus pirktus?