Tema: Re: tvoros stulpu statymas
Autorius: eimaz
Data: 2011-09-28 11:52:54
man kai atraminę darė, tai tvoros stulpus nemokamai i betoną sukaišiojo :)
kam tu darai nuo kito galo? besidarydamas atraminę ir susikiši tuos stulpus.
o kitoj sklypo pusėj, kur nebuvo atraminės, už duobės išgręžimą ir stulpo
įbetonavimą mokėjau berods ~20Lt už vnt.

"Ostapas"  wrote in message news:j5ug5r$mc3$1@trimpas.omnitel.net...

50lt/vnt čia normaliai? Į kainą įeina skylės išgręžimas (kalbėjo ~1m,
bandysiu išspaust 1,5), paruošto armatūros karkaso įdėjimas ir stulpo
pastatymas. Ai nu dar +/- aukščius pagaudys, kad paskui statant atraminę
sienutę nereiktų polių perfu dubasint, net paaiškėjo kad toj vietoj 50cm
aukščiau :)
Visos medžiagos mano, betoną maišysis vietoj.
Veiksmas Vilniuj, stulpų bus 14vnt.
Šiaip chebra dirba neblogai.
O gal kas nors nori parekomenduot ką nors? Galima būtų galvot ir apie visos
atraminės (apie 30-40cm) darymą, jei normali chebra. Tik norėčiau kad turėtų
surenkamus klojinius - kad paskui nereiktų tai sienutei apdailos daryt
jokios...