Tema: Re: tvoros stulpu statymas
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-28 18:59:36
as tik pasakiau, kad tamsta, is darbovietes parsineses 225 lt ir baryga parsineses ta pacia suma, uz ta pati laikotarpi (ir pvz uz ta pati darba)-gavote visiskai nevienoda atlygi! O daznas lygina sias sumas-kiek jis parsinese ir kiek baryga issinese, ko pasekoje jam atrodo, kad jis pernelyg daug sumokejo.  Siu sumu lyginti negalima.