Tema: Re: tvoros stulpu statymas
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-30 18:32:42
as tamstai  ir nesiulau sukti galva. As tik siulau suvokti, kokia tai maza suma,  nes is jos dar reikia atsegti mokesciams ir amortizacijai. Todel firma, uz ta pati darba ir ima zenkliai daugiau. Nesugebu tamstai isaiskinti..... Siaip, darbininkas per derybas turetu taip sakyt: as uz savo darba noriu tik 100Lt (vai, pagalvosi -sutinku!), plius valstybei turesiu sumoket -60lt ir uz greztuvo amortizacija noriu gauti dar 70lt. Viso, is Jusu-230Lt. Gal tada ir toks , kaip tamsta, suvoks, kad ne tiek jau daug jis ir gauna uz ta darba :)