Tema: Re: tvoros stulpu statymas
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-30 17:02:48
Prie ko kateris? Minejau apie butinybe jam atsidet pensijai ir PSD, bei susimoket valstybei, ka patsai, gaves mineta suma i rankas, jau esi susimokejes darbovieteje. Ir irankiu neperki uz savus ir ju nesinesi  i darboviete gal? Jauti skirtuma ar ne?  Prie ruso-buvo skaitoma taip: mokestis uz atlikta darba dalijasi i tris dalis: mokesciams, irankiu amortizacijai ir darbininkui i rankas. Tad juokinga-kai sumokama atvykeliui pvz 225lt ir skaitoma, kad tiek jis gali ir isleisti kaskarta gaves.