Tema: Re: Koki kirvi rinktis?
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-16 15:54:18
girdejau tokias kalbas, kad sunkiau jau keicia. Ir dar is ginalo atstovu porino, kad jei pirkai ne is ju o tipo is senuku ar pan., tai net nesvarstytu tavo prasymo keisti. Argumentas tipo senukinis kirvis ne suomiskas, o va ju jau originalas. Kadangi ir ten ir ten kirvius gali paciupineti, akivaizdziu skirtumu nepastebejau, abiejuose made in finland buvo isspausta. Tai kaip jie ten atskirinetu... Nebent pagal ceki, bet tada jauciu garantija taikytu tik 2 metus, tiek kiek reikalautu istatymas.
Na, bet kolkas kotas, laiko.

T:)