Tema: Re: Koki kirvi rinktis?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-05-15 14:14:45
o tai nusipirkt du kirvius skirtingiems darbams baisus oblomas?

beje, malkų kapojimas ir malkų skaldymas yra du skirtingi skirtumai. Skaldymui parduodami kitokie kirviai, bet aš jais nesinaudoju, man nepatinka.

P.S. taisyklingo kirvio pratęsus ašmenų liniją turi nueit kažkur apie rankenos galo apačia ar pora cm žemiai. Kitaip kirvio rankena "muš" rankas ir greičiau nuluš kotas.
Aišku savaime, turi būt vienoj plokštumoj, kas nevisada pasitaiko.