Tema: Re: Koki kirvi rinktis?
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-16 13:35:04
Is mazos patirties. Skaldymui yra Helco kirivis, senukuose buna, kaina apie 80 lt (1/2 fiskaro kainos). Svoris 1.5 kg, hikorijos medzio kotas (deje neradau pirkti pakaitiniu lt). Jau su siuo kirviu sukapota pora fiskaru malku, kotas kolkas laiko. Rankoje smagiau guli nei fiskaro analogas. Kazkaip fiskaro rankena nelimpa prie rankos, truksta tu 10 cm (fiskaro trumpesne), subjektyviai sunkesnis nei fiskaro (nors pagal aprasyma atrodo toks pats). Bet cia mano ir dar vieno pagalbinio pastebejimas.
Zinoma fiskaro pliusas atsparesnis kotas, bet ji sulauzius jau jo nepakeisi. Medini gali keistis. O ne maziau kaip puse kirvio vertes yra butent galva. Del fiskaro teflono, po puses fiskaro kapojimo, darbiniame pavirsiuje nusitrynes. Palyginus fiskara su helco skelimo prasme dideliu skirtumu nepastebejau.
Jei nori praplesti akirati pasiziurek i Wetterling ir Gransfors kirvius. Sitie gali buti klasifikuojami kaip hi-endiniai, kulturinio paveldo gaminiai. Ant lt anksciau budavo pas husqvarnos atstovus (pas kazkuriuos vienus). Kaune maciau gana nemaza pasirinkima savanoriu por prie macdonaldo yra. Kainos Wetterlingo labai panasios i Fiskaro, Gransfors truputi didesnes uz wetterlingo. Bet kazkuris is ju (o gal ir abu) duoda tipo life-time garantija :)

Del kirvio svorio 1.5 kg man optimalus. Didesni  manau, verta imti tik "dydiji skaldymo kirvi" (bet ir tai jei skaldymas bus kasmet), o tvokles jau nebepirkciau. Geriau kuvalda ir pora pleistu (kad ir is turgaus). Nes kuvalda ir taip prie ukio reikalinga, o su pleistu iveiksi praktiskai viska. (man pvz atrodo su pleistu lengviau einasi, nei su tvokle)

T:)