Tema: Re: Koki kirvi rinktis?
Autorius: bzik
Data: 2011-05-16 11:21:22
pigiausias prasilenkianciu asmenu fiskars sekatorius n metu dirba be problemu.
Malkomis nuolat nekurenu, todel kiek reikia pakapot (keli m3 per metus) pilnai pakanka 3 ivairaus kalibro helko kirviu (1-3kg), kainuojanciu pigiau nei 1 fiskars.
Fiskars kastuva ne viename darbe pakeicia smagesnis rusiskas, o stai semtuvas (shiupelius) fiskaro geresnis. Didelis pliusas fiskaro grebliui uz patvaruma sunkiomis salygomis.