Tema: Re: Koki kirvi rinktis?
Autorius: malgis
Data: 2011-05-15 20:48:13
Mano asmeninė patirtis - "Fiskars" vieni vartai. Pirkdamas pjūklą gavau
mažesnį, tai galvojau nesąmonė, kirvis tiek kainuoti negali. Bet damušęs
kelis paprastus kirvius (įskaitant 3,5 kg helko, kurio lūžo medinis
kotas), nusipirkau antrą Fiskars - dabar turiu vidutinį (1,5 kg) ir
didelį (2,4 kg).

Helko Tomahawk nebandžiau, bet, manau, esmė turėtų būti panaši.

Tiesa, yra nerimą keliantis dalykas - Fiskars kažkiek gamybos jau
perkėlė į Kiniją. Pvz., Fiskars sekatorius man pradėjo klibėti gal po 2
sav. ir tai labai nuvylė.

Klausimas Nr. 1 - *kiek* tu kaposi ar skaldysi. Jei mažai ir tikslas
nėra prieš kaimynus pasimaivyti, geriau elementarus kirvukas. Jei
daugiau, įrankio reikia rimtesnio.

Algis