Tema: Re: Variniu laidu skerspjuviai
Autorius: Statybininks
Data: 2011-05-11 13:38:55
o tu tikrai statant nama apgalvoji ka ir kur galima prijungti? (neskaitant
grandioziniu vartojimu)

vis tiek manau (o ne teigiu), kad geriau kambariui kalti 2.5 laida ir nesukt
galvos, ar ideti sutaupant koki simta litu namui 1,5 laida ir galvoji, cia
galima jungti kazka tai ar ne

ir mano klausimas labiau retorinis, galim pasidint kiekius: tarkim kambaryje
15 rozeciu: ar geriau viena grandine su 2.5, ar geriau 2 grandines su 1,5
tiesiog smalsumo delei idomu suzinot nuomone