Tema: Re: Variniu laidu skerspjuviai
Autorius: E=mc^2
Data: 2011-05-11 10:26:07
Nieko gerb. Vidai nesupranti.
Ir kabeliai geriau 2,5 nei 1,5 :)
Ir kabeli veda i kiekviena taska atskirai. :) Ir rozeciau prie teliko 6
patampa, kai 3x 220 paleidzia nugi telikas, dvd, tiuneris
dar salia 2 koksaliniai kabeliai ale vienas paprastai antenai, antras
lekstei, na dar FTP kabelio reikia, nes nu kaip gi taip neatsinaujins kanalu
sarasas nulauztoje leksteje. :)))
Cia juk Lietuva ir tik musu kaimynams pailgeja, kiekvienam kampe turint
telika su 6 rozetem, ir pas juos butinai i kiekviena rozete atskiras kabelis
nueina, nes nu kaip gi kitaip?  Aj dar visai uzmirsau. Kiekvienai rozetei gi
nu atskiro automato dar reikia :)))

--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt