Tema: Re: Variniu laidu skerspjuviai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-11 10:13:54
> Tu nezhiurek ir neaishkios kilmes lenteles, (nors orientacijai jos kartais
> tinka) Susirask internete Elektros Irenginiu Irengimo Taisykles ten yra
> teisingos lenteles, su visais koeficientais pataisomis ir t.t.
> Skaiciuoti zieda programa nemoka, o rankomis tingiu, bet jungiant ne ziedu
> per 100m  2,5mm2 vari gali jungti ~2kW su 6% itampos nuostoliu

Susiradau "Elektros Irenginiu Irengimo Taisykles" jame 8 pozicijos su
fragmentu "žied" ir nieko mane dominancio. As nesuprantu kodel zmones
kambariuose naudoja 2,5mm2 laida, jeigu niekada kambaryje 4kW nejungs.
Pajungus kambario rozetes prie automato su 3x1,5mm2 kilpa, as siame
kambaryje galiu jungti 5kW bendro galingumo prietaisus. Juk tai 2 kartus
daugiau negu visas chrusciovkes buto galingumas. Taigi, jeigu kambary
issivedziosi kilpa su 3x1mm2 turesi rozetese pakankamai galingumo,
iskaitant 2kW elektrini radiatoriu su dulkiu siurbliu ir kita smulkia
elektra. Turesi patoguma plona vari sujungti rozeciu dezutese;
strabavimas darosi minimalus. Nesuprantu kodel zmones ima 2,5mmm2 kai
tai neatnesa naudos, bet sudaro nepatogumus?