Tema: Re: Variniu laidu skerspjuviai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-11 08:03:25
Dar vienas pastebejimas. Pagal lentele 4mm2 leidziama 30A. Tiek pat
amperu leidziama sudejus du laisus 1mm2 (14A) ir 1,5mm2 (16A).
Taigi, tiesiant papigiai su dviem 1mm2 laidais turime 28A, o su vienu
2,5mm2 turime 25A. Pastarojo kaina 1,5 karto didesne. Tai kokia prasme
naudoti dideli skerspjuvi, jeigu mazas ir pigiau ir daugiau laiko ir ko
gero patikimiau.