Tema: Re: Variniu laidu skerspjuviai
Autorius: Sail
Data: 2011-05-11 10:33:30
Nu dėl koaksialų atskirų lėkštei ir antenai tai teisingas požiūris. Viską
sumuoti, kišti į vieną kabelį, ir paskiau išskirstyt ir brangiau, ir signalo
nuostoliai didesni gaunas.

Ir UTP kabelis link tėliko yra zjb, kai sharingą jungi, nereikia bevielio
naudoti, galima kabelį tiesiai į dreamboxą arba lancomboxą. Tai bent jau
žiūri tada normalius kanalus, o ne lietuvišką marazmą.