Tema: Re: pagalbos del apsvietimo isdestimo
Autorius: Globetrotter
Data: 2011-05-08 00:15:26
"Darenas" <darenas@paklausk.com> wrote in message news:iooltr$b4n$1@trimpas.omnitel.net...
> Labiausiai domina zalia zona.

Su salyga, kad turiu du judrius mazamecius, tai stengiausi deti arba ileidziamus arba minimalistinius sviestuvus. Mano buto labai panasus isplanavimas, tiksliau toks pat, tik neisgriauta pertvara. Tai koridoriuje puikiai tiko Vindo22 1 vnt. ir 2 vnt. Vindo20.
http://www.gaudre.lt/lt/prekiu-katalogas-gaudre-vindo.html
Tiesa, pas mane tik iejus i buta po kaire sienine spinta, tai erdve mazesne, bet sviesos per akis.

O svetaineje sitas:
http://www.gaudre.lt/lt/prekiu-katalogas-alt-lucialternative-lilith-pl-40-/-55-/-70.html
55 berods. Tai net ir nezinau, sviesos kaip ir sociai, bet pacio sviestuvo lokacija per arti minkstos dalies, tai jausmas, kad sviečia is virsaus. Vien sio sviestuvo tikrai mazai, butinas torseras norint tureti jaukesni (mazesni apsvietima).