Tema: Re: pagalbos del apsvietimo isdestimo
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-04-21 12:07:59
Koks skirtumas, kokia lemputė įsukta?
Bent aš kalbu apie įleidžiamus apvalius šviestuvus. Ar halogeninė ar LED
lemputė vistiek ana šviesą ne skleis po pasaulį, o skleis kryptingai
žemyn (koks ten kampas 60 laipsnių?)

Karoče išviso, prieš metus girdėjau sakant "pirmą namą statyk priešui,
antrą draugui, trečią - sau". Pradedu sutikt visu 100% ;-)