Tema: Re: pagalbos del apsvietimo isdestimo
Autorius: ozzy
Data: 2011-04-21 13:51:46
Per pastaruosius 3 - 4metus dar nemaciau sviestuvo kuris man patiktu,
tinkantis svetainei. Turbut tokio dar nepagamino :)

Mano mintis butu sekanti

1. Intensyvus apsvietimas butu kokia 10+ 220 led'ai po 60diodu minimum.
3500K spalva. Pas mane ~8kv voniai 6 ledai per akis, sviesa jie
pakankamai ishskaido. Esu dar 4 pajunges veidrodzio apsvietimui.

2. Sieninis apsvietimas su senobinem kokiom 40w kaitrinem lempom. Jas
jungciau ant
http://cgi.ebay.co.uk/Varilight-Premium-White-1-x-400w-1w-remote-dimmer-/160572371938
ji galmima uzsakyt ir daugiau skyliu, netgi sujungti grandine kambarius
ir vienu pultu valdyt tuo paciu pvz kolidoriu. Minimali apkrova man
rodos 30w max 400w.

Buna kaitrines imituojanciu ledu, kuriu sviesos stiprumas reguliuojas,
bet tas auksciau minetas valdiklis nedirba su maziau kaip 30w paduotu
apkrovimu. Bet sekmingai dirba su mechaniniu stiprumo reguliatorium
(pasukamas ratukas)

3. gipso deze, ir palei sienas led juosta buna tokia karpoma dabar.