Tema: Re: pagalbos del apsvietimo isdestimo
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-04-21 13:11:12
Buki, bet ir pasmailinus reguliavimu vis tiek, įmontuojami - šūdas.

Nu ok, pas tave 3 lemputės šviečia į darbastalį. pvz 3x60W=180W.
Tu su 180W gauni gerą apšvietimą 1 stalo plote, o likusiam kambario
plote - prieblandos zona.
Tai jau geriau paimt vidury kambario šviestuvą su 120W šviesos (kaip jau
kažkas rašė padaryt tvarkingai - šviesa sklinda visomis kryptimis, ir
atsispindi nuo baltų lubų), ir ant stalo pasistatyt stalinę lempą su 60W
lempute. Ir darbo vieta apšviesta, ir kambary šviesu.

O jei dar tikėt liuminescencinių (AKA taupiųjų) lempučių gamintojų
teiginiu, jog 1 taupoji skleidžia šviesos tiek, kiek 5 kaitrinės, tai
taupiųjų lempučių naudojami 120W šviesos duotų tiek, kiek duoda 6
šimtinės Iljičiaus liustros. Per akis ir dar daugiau.