Tema: Re: pagalbos del apsvietimo isdestimo
Autorius: Arj
Data: 2011-04-21 13:47:56
as pats apsvietima kambaryj/virtuvej daryciau luminicensicnies (ir taupiasias, ir tas pailgas kompaktines)

Dabar virtuviej po kiekviena spintele/lentyna yra po pailga 13w liuminicencine, viduryj sviestuvoas su "taupiosiom". Jei
skaiciuoti watais - nedaug gaunasi, 50-60, bet sviesos daugiau nei reikia. O halogenai sux. Led'us suprantu tik kaip
papildoma apsvietima, pvz spinteliu viduj, patalpu konturus ir pan. Pvz i kolidoriu tulika kaip "naktini" apsvietima,
kad nakti eidamas neatsibustum. Nors saip panasu efekta turi paprasta melyna sviesa (imi gatava melyna paprasta lempute
ar pats dazais ismuzoji) - kaime buvo taip padaryta, nakti super dalykas.