Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-03-18 13:24:26
vienas zmogus beslankantis sitame forume aprase savo grindu sildymo schema.
tai pas ji viskas veikia be jokiu jobtvajumatu, tik du pamaisymo
termostatai. pirmas sumazina temp iki 30 laipsniu (maksimali parketui, nors
brolis paduoda 40 ir nieko tam parketui per 3 ar 4 sezonus nenutiko), o
antras reguliuojasi pagal GRIZTAMOJO temp, kuri yra nustatyta mazdaug 1-2
laipsniais didesne negu norima oro temp, t.y. kai tik ijungi sildyma i
grindis pasiduoda 30 laipsniu, nes is grindu grizta zema temp, o grindims
sylant paduodamo temp krenta, iki mazdaug 2 laipsniais didesnes negu
griztamo, cirkuliacinis veikia 24/7, niekas niekada neuzsidarineja, ir sake
visuose namuose vienodai silta.