Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-17 16:51:36
as tai nieko nemaisau. pas mane stovi atskiras grindu termostatas, kuriame
pastoviai uzstatyta 30 laipsniu. mazdaug tokio siltumo vanduo ir cirkuliuoja
rate.
analogiska situacija ir pas mane, pietineje puseje dideles vitrinos. vasario
menesi ties langu aisku prisyla, bet 40m2 svetaine, kad prisildytu, tai butu
naivu tiketis. o jei daviklis stovi netoli vitrinos, tai aisku ir atsijungia
jis.
prie dabartiniu oru, tai jau gal ir panasiau, kad imanoma butu prisildyt.
pastebejau, kad siandien temperatura irgi virs 21 laikesi. nors katilas
isvis nedirbo.
o siaip katilas nakti neturetu dirbt, dienos metu iki 16val jis pas mane
irgi atsijungia ryte padirbes kelias valandas.