Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: Night
Data: 2011-03-17 12:10:29
Pataisysiu - ne "daugiau ar maziau", o "paleisti ar nepaleisti". Beje mastai teisingai - 220 i kolektoriu o
nuo kolektoriaus po laida i kiekvieno dambario daviklio kabejimo vieta - pas mane jie jungiasi 2 laidais, bet
turi savo maitinima nuo batareiku, kogero buna maitinamu centralizuotai - taip butu patogiau, tik tada
laidu reiktu ne 2, o 3. Taigi vesk 3 x 0.5 ir bus per akis.