Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: Night
Data: 2011-03-18 10:03:58
2. Teisingai sakai, betono temperatura matuoti galima ir butu teisingiau religiskai. Dar religiskai
teisngiau butu naudoti ne on/off o laipsnines pavaras, kurios srauta mazintu, o ne visai uzdarytu. bet...
nafig viso to reikia jei su paprastu kambario oro davikliu, valdanciu on/off pavara temperatura patalpoje
ir taip uztikrinama maziau nei 0.5 laipsnio ribose - isvada, kad neapsimoka daryti sudetingai, jei ir
parastai padarius veikia patikimai. Jei norisi matuoti ir betono temperatura - jokiu problemu, tik valdiklio
reikes gudresnio - pvz. http://jonis.eu

Pavaros nepanemu kokio gamintojo, on/off, NC tipo.