Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-17 17:15:08
tai vat tavo namas sudas, jei nakti temperatura nukrenta iki tiek, kad
reikia katilui isijungti. pas mane vakare prisildo tiek, kad iki naktines
minimalios ribos nakti niekada nenukrenta, ji nuo dienines skiriasi tik 1
laipsniu.
o tai pas tave atskiras kolektorius grindims stovi ar ne? jei ne, tai kokia
katilas temperatura paduoda, tokia i grindis ir keliauja. kokia temperatura
rekomenduojama grindims pasigooglint gali, jei manim netiki.
o iki 45 laipsniu uzstatyta turbut tam, kad katilas kondensacinis ir prie
didesniu temperatura jis tampa nebeefektyvus. as irgi uzsistates max 50
laipsniu.