Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-18 17:13:09
> Pats murijai?
>
> Ne, pats nemoku :-)

Tai koks tau tuomet skirtumas? Vienintelis reikalavimas, kad siena butu
murininkai sumurytu kokybiskai.

> suprantu, kad vertikali siule yra be skiedinio, taciau siaip normaliai
> blokeliai turi susikabinima vienas su kitu ir kiauru skyliu neturetu buti.
> tinkavimas ir isores apsiltinimas cia jau kiti dalykai, pasakiau tik apie
> blokelius savo nuomone - kita karta rinkciausi roku blokelius del geresnes
> geometrijos.

Taigi mano kaimynas irgi pasirinko Roku blokelius del geometrijos, o as
pasirinkau Palemono blokelius del mases ir del tvirtumo. Apsiltinus ir
nutinkavus sienas pas mus sienu kokybe nesiskiria, o kaina pas mane siek
tiek mazesne gavosi.